Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Sabtu, 23 Julai 2011

Pesta Floria Part II

Alhamdulillah.. Berkat keizinanNya saya dapat ke Pesta Floria 2011 Antarabangsa yang bertempat di Putrajaya lagi bersama hubby tercinta.. Syukur.. Terima Kasih Ya Allah.. Sebelum ni saya ada letak entry tentang Pesta Floria Part I kan? Tu perjalanan kegembiraan bersama kakak ipar dan Abang Ipar saya.. Enjoy sangat.. 

Kali ni post entry saya lebih pada gambar2 kami berdua sepanjang mencuci mata dengan keindahan bunga ciptaan Allah S.W.T.. Wahhh.. Subhanallah! Sangat cantik dan indah!

Kali ni Pesta Floria 2011 xsemenarik seperti tahun lepas punye! Hurmm.. Mungkin penganjur nak tunjukkan kelainan kot.. Cume yang best nye sebab ada pertunjukan kapal dari macam2 lokasi dan hotel.. Lampu begemerlapan di Tasik Putrajaya tu.. Bayangkan la bila da jadi sah sebagai suami isteri ni setiap perjalanan kite bersama suami indah saja..Alhamdulillah.. Itulah cinta hati saya! Syukur Ya Allah.. :) 

Kalau 2 tahun lepas entry saya di Pesta Floria 2009 saya suke sangat tengok koleksi2 ciptaan dari Majlis2.. Kali ni tak banyak yang menonjolkan kelainan pada konsep hiasan masing2.. Tapi pape pon congrats untuk sume yang telah bertungkus lumus dalam penyiapan hasil kreativiti masing2.. Maklumlah selama 3 minggu jugak da mereka berjuang untuk  prepare untuk adakan perhiasan2 tuh....

Papepon jum layannnnnn.. We love and like it!  







































































Masa untuk balik..




Sokla saya sembang sikit tentang koleksi gambar2 ni.. Lame beno da kat opis ni.. Sunyi pulak dok bilik ni xda bunyi2 orang.. Idea pon terputus..

Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com