Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Rabu, 20 Julai 2011

Pesta Floria 2011 Part I

Alhamdulillah dengan izinnya dapat lagi kami ke Pesta Floria Antarabangsa Putrajaya.. Kalau dulu kami pergi sebagai pasangan ehem2 kali ni pergi sebagai suami dan isteri.. Yeayyyy!! ;) Pesta ni diadakan selama seminggu.. Walaupon ulang alik dari rumah ke pejabat cume 5-7 minit saja dan melalui kawasan Pesta tapi pelik gak nape la xda rasa nak singgah.. Em.. Mana taknye xkan la saya nak singgah sesorang pulak.. Mesti la bawak yang tersayang.. 

Kami pergi di hari Pertama Pembukaan dan Pelancaran Pesta.. Memandangkan rumah ke lokasi xla jauh mane jadi berlenggang kangkung la masing2 xperlu tempuhi kesesakan lalu lintas.. Alhamdulillah.. Untuk 1st day ni saya pergi ngan hubby, kak Ngah, Abg Nas dan Irfan.. Ikutkan memang xpuas sangat nak bergambar.. Da la luasnya kawasan yang nak dituju.. So kami pergi mane yang terlarat jer.. Bermula daripada kawasan gerai sampai la kawasan sekitar kapal hiasan.. 




Baru sampai so round gerai2 dulu.. Amik mood.. Hihihi..


Sempat pulak hubby snap gambar hiasan kat tengah2 lokasi gerai2.. ;)


 Mulakan langkah.. Hubby ngah pilih bunga untuk hiasan kat umah ke ape ni?


Wah!! Nak buai ni!!! Hubby janji 1 day dia akan buatkan satu buai macam ni untuk saya! Alhamdulillah.. Mudah2an..


 Pertandingan melukis.. Spray je da jadi macam2 bentuk bunga.. Memang kreatif kurniaan bakat dari Allah..


Yang ni sangat2 kami suke yer.. Kreatif sangat... Kasut secomel2 nye dilakar guna kayu.. Hebat2.. Bakat semulajadi dari Allah tuh.. Boleh jadi turun temurun gaknya..




Irfan bersama 'peace' nye.. Kalau Irfan pakai kasut atas tu kompom dua2 kaki leh masuk. ;)



Ni bukan orang tengah tido tau! Inilah dia..... Jeng3x.. Pelukis Kartunis! Let Guess! 


 Taraaa!!!


Sempat hubby bergambar yer.. Saya la yg snap nya.. 



  Kreatif kan sumenya guna botol terpakai.. Inilah Kak Ngah!


Apa la yang di omel Irfan sampai dua2 pandang dia.. 




Hubby nak tulis Irfan pon kemain dia nak tulis yer.. Pas ni cepat2 belaja menulis tau Irfan! :) Leh g school pas tu g work..




Lakaran hubby.. Rasanya hubby memang suke menulis gaknya.. 
Dulu kat Jabal Rahmah, Mekah pon kemain hubby menulis.. 


Pasangan bahagia.. Kakak dan Abang Iparku..


Ni dari dekorasi ciptaan Negeri Johor..





Fishhhhhhh!!! Suke dia tengok Fish!


Camera xberapa sharp la.. Masing2 xbawak kamera.. So kenalah pakai pe yang ada.. Hehehe..


 Macam takut tengok bunga je Irfan.. Masa ni ada 2 orang daripada kami terperasan pasangan adik beradik sedang mencurik fresh flower.. Patutla hiasan kat situ rompong jerk.. Siap masuk dalam beg.. Hurmm.. Macam2 ragam manusia zaman sekarang.. Pencurik la Penghasut la.. MasyaAllah..


Siap berangan lagi minum.. Bukan ada air pon.. Hahaha..




 Dalam bilik aircond ni sumenya hasil kreativiti adik2 peringkat sekolah.. Kami layan jugak la dekorasi2 mereka ni..



Minatla.. Kreatif.. Hubby pon minat.. Xsangka serasi.. :)





Dan kami ke lokasi terakhir pulak di pameran kapal air.. Begemerlapan disertai dengan mercun bunga api di langit.. Waaaahhh.. Romantik nyeee.. Masa inilah nak beromantika dengan pasangan masing2.. Irfan? Hurmmm.. Hepppp.. Minum shushu dan titooo.. ;P




Tapi hubby janji nak bawak datang lagi bergambar puas2.. Kali ni kami banyak snap gambar pasangan romantika ni.. Kak Ngah dan Abg Nas.. Sebab kami bila2 masa boleh turun lokasi.. Dan akhirnya pada hari Sabtu (16 Julai 2011) hubby tunaikanla janji dia nak bawak saya lagi sekali ke Pesta Floria.. Yehhoooo!! Luv u!!! ;) Untuk koleksi gambar masa nih kena tapis dulu yer.. Nanti saya akan upload kemudian.. Jeng3x..

New Entry untuk hari melawat Pesta Floria bersama mucuk!


Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com