Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 7 Julai 2011

Perintah Berkurung Ka? BERSIH nyeeeeeee..

Seperti yang semua orang tahu (Ehem2 tau ke x ea?), esok adalah hari perintah berkurung.. Aiseeyyy da macam cite zaman Bukit Kepong da.. So tok sah la ambik risiko nak masuk KL sebab beberapa laluan akan ditutup sepanjang hari. Bukan beberapa la… banyak jugak yang ditutup tu. Bandaraya Kuala Lumpur yang tak pernah lengang dek manusia2 dijangka sunyi sepi pada hari esok… Mungkin dapat kita dengar bunyi burung berkicauan hehe...  Kalau burung xkena berkurung jugak la.. Silap-silap bunyi kentut pun boleh dengar…;D Jadinya selamat bertugaslah ye kepada polis dan mane2 penguatkuasaan yang kena bertugas menyekat jalan esok… grrrrr tak pasal-pasal den kena duduk rumah je yo.


Senarai jalan yang akan ditutup pada hari esok adalah:
1)     Jalan Syed Putra
2)     Jalan Istana
3)     Jalan Bukit Petaling
4)     Jalan Bellamy
5)     Persekitaran Istana Negara
6)     Jalan Sultan Hishamuddin
7)     Jalan Lembah Perdana
8)     Jalan Chenderasari
9)     Masjid Negara
10)Dataran Merdeka
11) Pasar Seni
12) Masjid Jamek
13) Dataran DBKL
14) Perkarangan Sogo
15) Maju Junction
16) Masjid Kampung Baru
17) Jalan Kinabalu
18) Jalan Kuching
19) Jalan Sultan Ismail
20) Jalan Raja Laut
21) Jalan Sri Amar
22)Jalan Tuanku Abdul Rahman
23)Jalan Haji Taib
24)Jalan Raja Muda Musa
25)Jalan Raja Bot
26)Jalan Abdullah
27) Jalan Dang Wangi
28)Jalan Munshi Abdullah
29)Jalan Raja Chulan
30)Jalan Tun Perak
31) Jalan Tun Tan Cheng Loke
32)Jalan Sultan Mahmud
(sumber: Berita Harian)

So, bagi yang bercadang nak pergi shopping di Sogo mahupun Jalan TAR think twicely k termasukla saya dan hubby.. Uwaaa..Sedih tau.. Baju raye xcarik lagi nih! Sian kan kat peniaga-peniaga kat sana tu… Hurrmmmm.. Malaysia.. Malaysia.. 
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com