Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 16 Jun 2011

Pernikahan Menghalalkan Hubungan..

Terima kasih banyak pada Serie Muar dan the gangs! Berbekalkan modal yang ada Serie berusaha jugak buat yang terbaik untuk majlis kami.. Alhamdulillah.. Inilah pelamin idaman saya yang simple dan agak menarik bagi saya.. Sangat berbaloi dengan modal yang kami keluarkan.. Sangat2 ye.. Alhamdulillah..


 Keluarga menanti kedatangan si Pengantin Lelaki.. Saya pulak menanti debar di dalam bilik..






Inilah dia bakal my lovely hubby mucuk2.. ;P Alhamdulillah, mungkin inilah jodoh namenya setelah banyak beno rintangannye dalam percintaan kami yang hampir 11 tahun ni.. Sekarang da jadi my hubby da.. :P





  
Kisah di dalam bilik pulak.. Saya dengan andam nye..  Dan jugak dengan kawan2 baik saya.. Bersama saya waktu tu adalah 2 orang kawan baik saye masa di UiTM dulu.. Sangat2 xsangka dowang sanggup turun dari Muar semata2 nak datang hari pernikahan saya! Wow, tq so much dear Lela dan Oya!! Really appreciate them! Dan bersama saya jugak pengapit yang sangat2 setia.. Farha.. Mana saya pegi dia salu ada.. Baik dari menyiapkan doorgift2 saya, makan, tido dan juga yang menginaikan saya.. Saya rasa betul2 macam permaisuri.. Sekarang dia pon baru je melangsungkan perkahwinannya.. Tq so much dear Farha!


Mengintai dulu.. Da sampai upenye.. ;)


After rombongan lelaki tiba, kami dalam bilik pulak yang sesama menggelabah.. Lucu.. Tapi aku da mula gementar.. Kakaka.. Diam jer.. Sib bik la ada 3 orang teman setia menceriakan dan mengekek2 gelak dalam bilik.. Best la u all!!! Sementara hubby mengambil tempat, tok kadi dan abah bole pulak ler masuk ke bilik bagi 'borang'  untuk ditandatangani.. Aiyoo.. Bilik lak bersepah skit.. Rancangan kakak saya, soh saya sendiri yang kena keluar dan duduk kat belakang kadi.. Tapi kadi lagi advance.. Huhuhu.. 






Kisah di luar bilik.. Dup Dap Dup Dap..



Then Kadi soh kami kuar.. Adehhh.. Rupe2nye Hubby belum akad nikah lagi.. Duduk pulak depan dia.. Hurrmm. Lokasi yang ditetapkan tu sangat2 meruntun jiwa.. Menggelabah rupenye hubby bile kite da depan dia.. Mane nak menggoncang tangan lagi, mane nak nengok lagi.. Huhuhu.. 
"Ni hubby yang cakap tau! kakakaka"




So kami decide masuk bilik balik sebab lokasi xstrategik dan boleh mengganggu keyakinan serta konsentrasi hubby.. Hahaha.. Lawak tol!









Alhamdulillah selesai semuanya dengan satu kali lafaz sahaja.. Tahniah buat my hero..









 Bacaan Lafaz Penerimaan Mas Kahwin



Giliran hubby serah mas kahwin.. Nampaknya semuanya berjalan lancar.. Alhamdulillah..







Then, kali ni giliran saya pulak menyerah cincin pada hubby.. Errmmm.. Something happens.. Ayoooo..



See !!! My First Time sarung cincin ke jari lelaki!!! Ya Allah! Saya sarung di jari tengah!! hahahaha.. kena gelak sungguh ngan hubby.. Malu punye pasal saye pon gelak jugak.. :( Ceh!


 Dalam gelak kena steady sebab ramai kameraman.. Wawawa..



Alhamdulillah semuanya selesai.. Opsss.. Ada lagi yang tertinggal.. Kalau zaman sekarang pasangan pengantin akan cium di dahi.. Tapi di kampung saya ni lebih kepada meletakkan tangan suami ke dahi isteri sambil membaca doa untuk zuriat.. So xda la adegan2 c*** semasa nikah ni.. :)



Selesai Majlis kami bersalaman dan akan ada sesi makan.. Untuk kami pulak walaupon perut berkeroncong kenalah tahan sebab ada sesi bergambar..










 Sesi bergambar bersama keluarga
















Then rombongan lelaki pon mulalah beransur pulang ke kediaman penanggah.. Kami pulak yang menahan kelaparan untuk ke sesi memori dalam kenangan bersama hubby 
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com