Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Ahad, 19 Jun 2011

Istimewa Buatmu Mucuk!

Semalam saya dan hubby bertungkus lumus menyiapkan koleksi order Father's Day dari customer.. Letih sangat2 badan.. Alhamdulillah syukur hubby turut membantu menghias dan menyumbangkan idea untuk dekorasi  coklat2 tuh.. Adehhhh... Cian hubby bersabar dengan kerenah dan emosi saya.. Mana taknye dari siang sampai la ke malam menguruskan tempahan.. Sebagai tanda penghargaan saya buatkan special gift untuk hubby tercinta.. Kelentang Kelentung dikerjakan di dapur.. Sambil boil coklat sambil decorate hubby punye coklat.. Puas carik nak guna apa la untuk dekorasi.. Sekali terpandangla cawan kegemaran hubby.. Siang malam suke sangat hubby minum dalam mug tinggi tuh.. ;P Dan akhirnya setelah siapkan koleksi strawberi untuk customer saya sempatla dekorasi simple hubby punye coklat.. This Chocolate Decoration Is Not For Sale.. Only For Him! ;) Jum tengok hasilnye.. Habis bersepah ruang dapur dan rumah semata2 nak siapkan dekorasi customer.. Tapi xboleh post dulu nanti da xsurprised untuk pasangan ni.. So layan coklat untuk hubby je k!



Seronok sangat tengok hubby gembira dan tersenyum manja.. Cewahhhh.. Terus dia mam strawberi kat depan mata.. Yang tak tahan tu bile hubby terus ngap bunga tulip kat sebelah kanan tuh.. Hahaha.. Saya tanye napa xcabut dulu, then dia cakap dia geram tengok bunga tuh.. Huhuhu.. Lawak sangat tapi hati berbunga.. Syukur Alhamdulillah bila dia happy..


Nak tengok koleksi2 coklat homemade saya jum singgah sini:

Hazazie Coklat Co.
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com