Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Jumaat, 4 Mac 2011

Kad Kawin Kuuuu..

Sepanjang kami nak menuju ke alam rumahtangga ni banyak sangat2 kelebihan yang Allah bagi.. Kami temui kekawan yang baru dikenali sume yang serba baik hati yang penuh dengan kate2 nasihat yang betul2 menguatkan semangat kami la.. Syukur.. Daripada Kameraman (Pre-Wedding), Kameraman Wedding, Andam, dan ex-officemate Puan Sabariah.. Sangat terharu dengan kate2 semangat u all dan pengalaman2 u all..
Hehehe.. Abes la sume syaitan bergelimpangan lari menangis berguling2 sebab kami pon da memenuhi tuntutan Rasulullah S.A.W.. Alhamdulillah... Walaupon kami tahu banyak mulut2 yang jahat
(tak suke/mengata/salah anggap/memfitnah/mencemburui/membuat & membawa cerita/dll) Apepon hanya Allah yang tahu.. ;)
Untuk kad pulak banyak tol dugaan nak siapkan 1 jenis kad yang ni.. Memang betul2 besar dugaannyer.. hahaha.. cerewet punye pasal last2 kena marah ngan ramai owang nape kad siap lambat.. wawawa.. sangat2 sedih tapi suke sebab da siap.. Apepon walaupon rasa bimbang menyelubungi diri wisau xsempat nak edar aku tabahkan jugak hati.. Sebenarnye bukan susah pon buat kad ni.. Tapi memandangkan aku nak yang 'macam' tuh, 'macam' ni tu yang jadi pusing kepala designer.. Hahaha.. Sian dia tapi aku suker la sebab siap dengan hati yang puas ikut citarasa ku.. Hehehe.. Bukan sebab zaman moden punye kad tau.. Tapi sebab saja aku dan dia punye kepala ni yang nak lain skit.. Hihihi.. Gambar2 tu lak gambar2 daripada pre-wedding kami.. Thanks to Zaini!! We like ur art work!!!

Inilah hasil sebanyak berbelas2 pembetulan yang aku dan dia buat.. hikhikhik.. macam nak pecah gaknye kepala designer.. Maklumlah bape kali je kami g kesana.. Masa pergi lak elok2 da ready nak bawak pendrive berisi gambar2 yang terpilih, tup2 check dlm pendrive uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... mane perginye????? Ceh, da la nak kesana punye la berlumba2 meredah jamp (aku xtau la betul ke idak ejanye..) Sadissss je.. Ingatkan terus setel bab gambar ngan peta.. Huhuhu... Last2 sib bek ada teknologi canggih ni.. Aku betulkan pon guna program 'paint' je yang ada dlm PC opis ni.. Hihihi.. (Kerja yang sungguh jahaattt) Sebabnye bile xbertemu dan di explain directly memang keje jadi makin susah.. Designer xpaham pe kehendak pelanggan cam aku nih.. Wawawawa.. So utk membantu designer daripada hari2 migrain aku pon explain la melalui conteng2 kat 'paint' tuh.. Huhuhu.. Rasanye berbelas2 kali da aku ubah nye.. Baik kat gambar, tulisan, susunan perkataan dan ayat, susun letak gambar, dan macam2 g lar.. Hahaha.. Rasanye sape yang jadi designer aku mesti akan letak jawatan! Wah... Malu sungguh aku ngan statement nih.. Ceh!
Ni la contoh antara yang aku da conteng2.. Perghhh!!! Menangis depa.. Hihihihi.. ;P

Untuk cover ni ni  yang ke berapa ntah edited.. Aku xhengat.. Hihihi.. (Kebetulan kat PC ada program paint jer.. So aku terpaksa gak la conteng2 kat paint sebab nak bagi paham.. Maklumlah melalui email mmg cam tuh.. wawawa..

Ni pulak yang belah dalam punye design.. Ni pon ntah yang keberapa da.. Sebenarnye asal film tu kat atas dan melintang.. Tapi kami rasa cam mengganggu tulisan je tu yang letak kanan kiri.. Kalau ganggu pon xle menutup muka ni.. Hihihi..


 Tak ingat gak edited yang ke berapa.. Wawawa..



Apepon.. Kredit to this wedding card maker.. Sebab kami nye da lepas.. Selesai da xpayah dengar orang marah2 kad xsiap g.. Hehehe.. Lego den.. Legooooooo..
Dan.. Hasilnye.. Taraaaaa.. Walaupon kamu xsuke.. saya sukeeee.. heeeeee...


Sekian sajalah.. Da penat menulis.. Hihihi..
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com