Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 17 Mac 2011

Amboi.. Edited Photo gitu..

Assalamualaikum dan camat sejahtera untuk readers.. Ehem2... Ari ni mood aku mcm baik skit.. Dapat pulak tetibe suntikan untuk upload gambar after editing.. 1st of all tq so much pada my kameraman sudi beri yang terbaik untuk koleksi kenangan kami... Hihihi.. Memandangkan sat g nak g training netball aku upload mane yang aku rajin la yer.. ;) Inila kenangan terindah dalam idup kami.. Seronok upenye kawin ni ye.. Ada yang jaga kite waktu sakit.. paham kite waktu runsing.. tenangkan kite waktu kecewa dengan ragam kehidupan dan kebusukkan dunia.. pujuk kite waktu sedih dan rajuk.. sayang kite waktu2 hehehe.. tiap waktuuuuu.. Ape pon diala suami yang terbaekkkkk dalam hidupku... 

Layannnzzz... 






  
Sekian saja yer.. Nak g kua kan tenaga sat.. Ber Netball.. Sape berminat nak join aku nanti untuk Hari Belia akan datang, sila angkat tangan! Hihihi..

Untuk gambar2 lain g nmpaknye kena la aku lambat2kan lagi.. Huhuhu.. Malas rasanye nak upload rushing.. Hihihi.. Juz wait ya.. ; )

Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com