Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Rabu, 23 Februari 2011

Contest Senyum Paling Ceria

Malam tadi ronda2 carik contest dan jumpa contest anjuran namee ni.. Jadi kebetulan da ada gambar2 pose ceria2 cam ni nak gak cube nasib.. Hehehe.. Tapi nak join ni bukan pakai join jer..
  
Langkah langkah nya adalahhhh...


1. Follow blog  Namee untuk sentiasa update dengan perkembangan contest ini.
I followed u.. 


2. Buat satu entry yang bertajuk Contest Senyum Paling Ceria.
Ni la entry nyeee.. Hihihi..


3.Kemudian letak lah banner contest ni kat sidebar sekali .
Ting.. Sudah jugak!

4.Letak banner di atas di dalam entry anda dan link kan terus ke entry contest ini.

Taraaaaaa.. Hehehe.. Ni sape punye banner? Sile angkat tangan mcm saye!! Huhuhu...
Namee punye la..


Klik : namee punye contest!


5.Muat naik gambar dan ceritakan mengapa anda gembira di dalam gambar tersebut.heheh..Ala simple simple je :) contoh: Saya gembira kerana baru lepas makan. :D
Gambar yang dipilih jeng3x..

Saya gembira sangat sebab lagi beberapa minit saya akan diijabkabulkan! Dalam getar ada kemanisan, kebahagiaan dan kegembiraan.. Gambar ni diambil di bilik saat menunggu pengantin lelaki tiba..
Dan saya xperlu lagi wisau yang saya xda pengapit untuk sanding esoknye, sebab pengapit saya untuk hari persandingan da ada kat sebelah saya ni.. Yeayyyy!! Saya gembira sgt saat ni, x pening g carik pengapit! 


Untuk gambar ni, saya gembira tersangat2 sebab saya da sah pon jadi seorang isteri.. Betul2 gembira dan terkejut dengan candid ni. Lum ready sebab saya nak tergelak + malu bile Cameraman soh hubby kiss pipi..Tup2 begini jadinye.. Inilah antara kenangan sesi terakhir photoshoot kami..
Sangat2 bermakna untuk disemat dalam sanubari..
Ngehngehngeh..



6.Dan jangan lupa letakkan link anda di ruangan comment :)
Sudah maam..


7.Akhir sekali, tag 3 orang rakan blogger anda dan make sure mereka tahu yeah ;)
iii. Awesome


Hadiah menanti..
Wang tunai


dan hadiah menarik dari United States menanti!!! :D


TARIKH TUTUP : 31 MAC 2011 (Thursday)




Hehehe.. Awai lai.. Redha jerk ni.. ;)
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com