Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Ahad, 13 September 2009

Tahniah Maizatul!

Herm.. Majlis nih aku datang ngan Zura gak. Aku park kat umah dia Taman UPC, Ayer Hitam dan pergi naik keta dia. Aku bawak adik aku, Nayang bersama. Dalam perjalanan pulak aku kena tahan masa JPJ uat 'road block'.. Aisehh.. Aku lak naik keta mak aku, manelah aku nak tampal "P".. Al-Maklumlah keje bergaji ciput dulu mane mampu beli keta.. Hehehe..
Nilah Zura..

Ni lah masa aku dapat reunion sekali... Jumpa kekawan lama.. Pergh!! Masing2 ada gaya sendiri.. Ada yang dah bertunang, kahwin, bujang macam aku pon ada lagi.. Hehehe.. Ni antara geng masa sekolah teknik satu dorm lah katakan..



Sempat gak nih soh dowang duduk balik kat pelamin semata2 nak bergambar balik.. Hehehe.. Thanks Makcik and ur husband!



Aku enjoy sangat kat Majlis makcik nih. Aku memang gelar Maizatul nih ngan panggilan 'Makcik'.. Bukan sebab dia dah tua tau! Tapi sebab celoteh dia mengalahkan 'makcik2'.. Jangan Mare yer... Pernah sekali kami dok bersembang atas katil (Yerla.. katil sebelah2 tapi kami cantumkan.. Huhuhu).. Lama gak lah dan banyak gak perkara yang kami sembangkan. Sampaikanmata aku nih dah tak tertahan semakin lama kurasakan dunia kelilingku semakin tidak kelihatan.. Gelap!

Tup2 aku tersedar yang aku tengah menyebut "Surah An-Nisa ayat 18".. Tetiba aku terdengar suara sebelah aku bertanyer.. "Eh, Baby! Ape ko cakap nih. Ko dengar tak citer aku tadi???"

Huhuhu.. Rupe2nyer citer dia tak abes lagi.. hahaha.. Aku mengigau rupenyer.. Memang kaki celoteh tol lah.. Sampaikan aku terlelap pon dia tak sedar. Hehehe.. Kepada makcik yang terbaca ruangan aku nih, pohon seribu kemaafan yer.. Enjoy kawan ngan ko makcik! Memang giler2 kepala leh jadi weng2.. Huhuhu..

Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com