Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Rabu, 23 September 2009

Mana yang sesuai yer..

Dari bermula 12/09/2009 sehinggalah 17/09/2009 mencari barang2 aku dan barang2 dia sempena raye tahun nih.. Ada jer yang tak puas hati masih nak menyinggah lagi Masjid India, Sogo dan Chow Kit.. Maklumlah barang2 leh dapat pada kadar harga memuaskan. Cume kena tahan jerlah sendi kaki. Hahaha..Tapi barang2 dia cepat jer jumpa dan berkenan. Hurm.. Lelaki kan.. Senang je carik barang. Meletihkan jalan ngan aku nih.. Agaknyer Kak Ngah dan Abang Nas (Kakak dan Abang Ipar si dia) pon terasa pelik nape lah aku nih xjumpa2 lagi barang yang dicari.. Hehehe..
Urm.. Letih kaki melangkah mencari barang2 keluarga di kampung terutamanya barang2 aku.. Hahaha.. Kesian cik abang nih letih tak berdaya teman aku cari baju kurung raya yang berkenan di hati.. Aku pon tak tau nape ntah aku nih bab memilih pakaian leceh sikit. Cerewet.. Itu xkena ini xkena.. Huhuhu.. Dari kecik memang begitu gaknyer.. Nasiblah..

Sambil mencari2 barang sempat lagi aku rakam foto kopiah sidia nih.. Erm.. Macam2 sebenarnyer yang dicuba..
Urm.. Macam xkena jer.. Ada serupa penyamun tarbus lah..
Hehehehe.. Tukar2 lain..
Yang nih warna coklat + krim.. Urm.. No3x.. Tak sesuai lah.. Carik warna lain yer..

At Last kami setuju ambil warna (hitam+krim) kopiah keras benang kait.. Unik!

Hah.. Yang ini pulak warna hitam+krim yang kami lihat dari mata di malam hari yer.... Erm.. Cantik2... Boleh2.. "Abang, yang ini sesuai la.. Ambil warna ini jerlah. Leh masuk ngan macam2 warna baju"...... Kami pon ambil lah ini..

Tapi malangnyer bila dah siang.. Dalam perjalanan nak balik lepas main badminton kemas2 tengok rupa2nyer!!! Uargghhh!! Tidak!!

"Abang, mesti abang sedih kan bila tengok kopiah abang"
"Nape sedih pulak?"
"Mesti punyer sebab bukan warna hitam+krim tapi warna blueblack+krim..Huhuhu"
"Lar.. Yerker.. Adeh.. Nih kena tipu ngan cahaya lampu kiter nih... Takpelah okay jugak warnanyer tuh.."
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com