Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Rabu, 23 September 2009

Jum Relax..

12/09/2009 aku dan dia ambil masa untuk relax di Tasik Bandar Seri Permaisuri.. Kami berjoging dan bermain badminton. Walaupun masih di bulan puasa kami betul2 tak rasa letih. Walhal semalaman semalamnya aku, dia, kak Ngah dan abang Nas bershopping di Masjid India... Sampaikan aku pon terpaksa tumpang tido kat umah kak Ngah.. maklumlah dah pagi sangat, embun jantan pon dah xda rupa embun gaknyer.. Pagi2 after bersahur kami duduk bersembang2 sekejap. Lepas tuh bersiap, mandi dan jam 7.00 pagi terus gerak balik ke rumah masing2 (aku dan dia)..
Tapi dalam perjalanan pulak melalui Tasik Bandar Seri Permaisuri nih kami nampak meriah gak la dekat taman permainannyer.. Tapi ramai cina dan india berjoging dan berlatih menari.. Melayu pulak boleh dibilang jumlahnyer.. Kebetulan pulak pakaian sukan memang aku dah standby letak di boot kereta bersama2 dengan raket badminton... Apalagi selesai bertukar pakaian di tandas kami mulalah merembes peluh.. Nilah aksi2 hampeh yang sempat kami rakamkan.. Gambar2 yang dirakam nih semua selepas bermain badminton.. Letih jugak sambil jejalan nikmati udara pagi..
Check It Out!!

Hahaha.. Sempat lagi selit kepala tuh.. Macam nak kena pancung jer tuh!! Adehhh!!


Halo Kawan! Penat ka? Hehehe..

Macam marah jer cik abang.. Marah kat jurukamera ker?? ;>

Dua2 memikirkan masa depan tuh.. Erm.. Bilalah buah dorian kat atas tuh nak gugur...

Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com