Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Rabu, 9 September 2009

Tahniah Shahrinor!

Majlis Perkahwinan ex-doormate aku nih masa aku di sekolah teknik Batu Pahat dulu.. Dah kahwin dah.. Aku nih ntah bila lagi.. Huhuhu.. Majlis nih di pihak lelaki dibuat di Hotel Pelican, Batu Pahat. Persandingannyer pulak serentak dengan adik pengantin lelaki.. Wah.. Best2.. Save budget. Hehehe.. Ni post aku yang baru lepas habis 'training', tu yang legam semacam.. Hehehe.. 3 bulan bercinta dengan hujan dan panas diredah jua.. Ceeewaaahhh.. Post ni pengantin tutup mata lak.. Agaknyer nak tunjuk bulu matanyer yang lebat dan lentik tuh.. Jangan mare yer.


Aku datang ke Majlis nih dengan Noor Azura Aliman, ex-doormate aku gak masa zaman persekolahan. Dia datang amik aku kat umah.. Dia pon sekarang dah bertunang.. Tahniah Zura! Yang bertudung biru tuh pulak Normaizurah, (Mayong) kawan baik pengantin.. Kami duduk makan semeja dan bersembang2 tentang kehidupan masing2. Maklumlah dah bertahun2 x jumpa..


Tahniah kepada Shahrinor dan pasangannyer. Gambar nih nak kate atas bot tak jugak. Tapi hasil petikan kamera daripada sape ntah tak ingat. Hehehe.. Bergoyang sikit macam dalam bot.. Huhuhu.. Boleh la kalau nak buat santapan mata sikit2 yer..



Nilah antara post2 akhir sebelum kami berdua berangkat pulang.. Banyak gak sebenarnyer post2 yang goyang gambarnyer.. Maklumlah mintak budak kecik yang ambilkan. Hehehe.. Tapi aku tak tahulah kemana mata pengantin meninjau.. Owh.. Takut cik abang lari yer. Hehehe.. Pengantin ni memang buzy sangat layan tetamu waktu tuh. Nak bergambar pon tak banyak post yang dapat.. Apepun ucapan
"Semoga kekal hingga ke anak cucu"
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com