Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 24 September 2009

Hari Rayer Aidilfitri 2009..

Di pagi 1 Syawal (20/09/2009) wajah mak dan abah gembira dapat meraikan Aidilfitri bersama anak2.. Semua ada, Alhamdulillah.. Nanti bila masing2 dah ramai berkeluarga planning hari beraya mesti dah berbeza2 kan.. Walaupon mak sakit xsihat tapi masih mampu tersenyum.. Syukur..
Hah... Di Aidilfitri raye pertama ni jer bukan main ramai lagi sanak saudara datang berkunjung.. Perghh!! Tak menang tangan kami adik beradik kat dapur menyediakan jaudah.. Tapi seronoklah sebab mak pon nampak sihat bila ramai berkunjung bagi semangat..

Hah.. Kanak2 pon xlepas peluang ambil tempat... Hehehe.. Kerusi pon sorang satu lagi tuh.. Hehehe... Meriah bukan main yer..

Posing masing2 di pagi 20/09/2009 (Aidilfitri Mulia).. Muka ceria yer..

Aisey.. Yang kat belakang tuh sorang hero mak nak uat super impose lah tuh.. Nayang pon sebelah abg bukan main lagi kamu yerk.. Hehehe.. Ni pose di pagi Aidilfitri Mulia ni.. Tambahan pulak ada orang baru dalam keluarga (Abg Fareed).. Nampaknya tak lama lagi Abg Ngah pon nak menamatkan zaman bujangnyer.. Bertambah lagi ahli keluarga.. Aku..

Hurm.. TUNGGUUUU..

Pose yang ini formal sikit.. Hehehe..

CANDID HAH!! Mak pon xsempat nak ready.. Hehehe..


Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com