Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 27 Ogos 2009

Tupperware Bulan Ini!


Hye Guys! Hari ni aku rajin sikit nak update blog nih.. Aku baru jer join TUPPERWARE sebulan yang lepas... Huhuhu.. Aku join pon sebab aku tengok aku leh dapat 3 bekas tupperware pada kadar yang aku rasa memuaskan lah..

Maka terbukalah pintu hati aku untuk sertai kawan baik aku nih Yusrina.. Kalau u all berminat nak join atau nak beli leh la email/leave msg kat chat box. Detail harga aku leh maklum kat u all yang berminat. Tanye je.. 'dun't worry' aku xkan makan korang nyer kalau tanyer tapi xbeli pon. Huhuhu.. Tapi aku akan bagi la u all yang berminat nak beli nih diskaun.. % boleh dirunding, no hal ;>..


So, Guys!

Let, Check It Out This Month Promotion!!
















































Hah! Comel kan?? Senang nak travel.. Tapi ini untuk pembelian yang bernilai RM300 ke atas saja dapat pada harga RM19.90. GREAT!!


Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com