Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Isnin, 3 Ogos 2009

Badminton Jiwaku..




Aku tak taulah nape gemor benar aku kat badminton.. Kalau ke mana2 memang la dalam boot keta aku dah standby pakaian sukan bersama sport shoes ku.. Bukan tu jer.. Ada lagi.. Beg Raket Badminton, Net, dan Bulu Tangkis pon aku bawa ke hulu ke hilir.. Bila hari minggu kalau aku kua berjalan2 dating or else nampak je tempat yang bole pakai mesti aku jeling2 pandang2 kat si dia.. Ehem2.. tempat ape tu yerk???


Haaa.. Taman2 ke, Court ke, Lapangan ke.. Orait ar tuh! Kami pon mulakan operasi.. Huhuhu! Operasi bersiap2 untuk bersukan ler.. Ape lagi, raket dah ada! Jum bersukan.. Seronok tau walaupun hanya bermain badminton di taman2 rekreasi.. Puas rasanya bila peluh dapat kua. Maklumlah bila waktu keje nih asik beraircond jerk.. Ape pun badminton memang antara sukan peberet aku. Kalau boleh tu malam pon aku nak pegang raket. Huhuhu.. Tak tau la nape fanatik sangat. Tapi kalau xbole aku simpan jerlah.. Cuma hati tuh bagai meronta2 gitu! Ceee..cee..cee...wahhh... ;p
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com