Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 6 Ogos 2009

Indahnya Ciptaan Tuhan

Hah.. Aku ada koleksi views dari Hokaido, Japan. Lihatlah betapa indahnya bumi ciptaanNya kan.. Kagum aku tengok memang perggghhh!!! Speechless beb! Alangkah indahnyer kalau aku dapat jejakkan kaki kesana menikmati lebih banyak keindahan bunga yang segar2 di sana..

Check it Out!



Kalaulah aku ditakdirkan rezeki mencurah2 ada ladang macam nih.. Syukur!! Kagum lah.. Cantik sangat! Pandai taukeh dia jaga.. ;> Eiii.. Geramnyer.. Luas betul rezeki pemilik nih..




Waahhhh... Kuning3x.. Cantik2.. Macam hamparan emas.. Kan best kalau dapat bergambar kat tengah2 tuh.. Adehh.. Syoknyer..
Kalau ada yang pandai edit kan gambar aku letak kat tengah2 tuh gitau la yer.. mesti best! Sapelah yang murah hati nak uatkan tuh ea.. Huhuhu..






Erm... Rasa macam dalam movie pulak kan.. Rumah di tengah2 ladang.. Erm.. xtakut ke tuh? Heheheh.. Tanaman menjadi nampak..










Wahhhhh!! SUKERNYER... Warna Lavender! Cantik3000x.. Bestnyer kalau rumah dipenuhi bunga2 warna lavender nih.. Pergh.. Pergh.. Pergh.. ;p













Erm.. Garang warnanyer.. Tapi tetap memikat.. Merah nyer sangat mengancam gitu!








Aku suka sangat pemandangan yang macam ini. Mungkin aku gemar warna-warna laveder nih.. Kalau ikutkan memang aku suka warna putih dan warna kuning. Tapi warna lavender nih buat aku jatuh cinta pulak! Adehhh...











Pergh! Cantik2.. Langit pon terpantul warna yang sama.. Subhanallah Maha Suci Allah!




Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com