Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Selasa, 7 Julai 2009

Tahniah Along!


Majlis Pernikahan Along, Kakak aku pada 30/05/2009. Persandingan 31/05/2009.. Hurm.. Lepas ni abang aku pulak InsyaAllah hujung tahun ni. Aku ntah bila lagi..... 

Banyak yang aku belajar dalam Majlis ni. Maklumlah 1st weeding dalam family ni. Malam lepas nikah, aku duduk bersembang ngan abah aku. Aku tanya macam2 pasal hantaran, barang2 perkahwinan, modal dan macam2 lagi.. Serius.. aku kecut perut dengar. Macam belum bersedia pun ada. Tapi kalau dah jodoh nak sampai jugak aku kenalah get ready.. Pergh!! Modal kenduri along aku banyak seh.. Bila aku fikir2 macam tak sampai hati pulak tengok mak ngan abah aku letih.. Yerlah, lepas kakak aku, abang aku.. Buatnya kalau aku pon nak uat cepat jugak boleh tercabut sendi2 lutut mak ngan abah aku. Maklumlah.. ibu bapa mana yang nak tengok anak urus sorang2 kan.. ;P



 









Saat sanding.. 






Koleksi Hantaran




Masa sanding kat umah di kampung aku betul2 terasa letihnya.. Besok paginya 1/06/2009 sebelum subuh lagi dalam jam 5.00 pagi aku dah gerak balik Putrajaya sorang2. Yerlah aku kan keje.. Nak amik cuti aku dah kena gantikan orang dah. Aku dah amik cuti awal 3,4 hari untuk bantu persiapan.. So, kene lah consider dengan rakan yang nak bercuti pulak.. Dalam keta aku keletihan, mengantuk dan macam2 lagi. Nak pastikan yang aku tak lewat aku pecutlah kekadang tuh sampai 140... Bergoyang jugak lah jantung!! Tapi kalau bawak macam kekura aku bole melayang jauh sampai negeri China. Hehehehe..


Masa sanding di pihak lelaki pulak buat di Bidor, Perak. Aku pakai baju urm.. hijau. Huhuhu.. Baju tuhlah aku pakai uat raya 2 tahun lepas... ;P Di pihak lelaki 'make up' nye nampak moden sikit. Maklumlah 'au2' gitu.. Selalunya golongan ni memang pandai bab2 'make up' nih..


Balik je dari Majlis di Bidor, Perak terus ke Putrajaya. Mak, abah dan adik2 sume tido umah aku. Keletihan.. Aku pun tak sampai hati nak biar abah 'drive' terus ke Johor. Penat woooo.. Aku pernah rasa masa g Penang 'drive non stop' sebab ada urusan kerja..


Jum layan koleksi kamera canggih pulak okay!




















Majlis pihak lelaki pulak jum layansss..










Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com