Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 16 Julai 2009

MaLAm PerSEmBahAN KonVEnsYen 2009

Hye... Malam persembahan berlangsung aku cukup berdebar2. Mana taknyer dah lama x mempersembahkan diri di khalayak ramai.. Aku kena jadi Gadis Belanda. Hohoho.. Kelakar nyer.. Mula2 latihan persembahan tiap petang after office hour. Bosan jugak dan malu pon ada. Lepas dapat Kostum aku try kat bilik. Hah.. Gambar kecik yang kat atas sekali tuh la waktu aku try pakaian belanda. Selamat ngam di badan..
Bila sampai di Shah Alam tak da la terfikir pasal persembahan tuh sebab sibuk dengan Sukan. Maklumlah dah namanye Konvensyen kan.. Jadi aku pon tak fikir sangat lah pasal persembahan, step dan sebagainya..

Aku datang ke Shah Alam bersama Rina, kawan baik aku. Nilah dia yang dak nya yang berlakon jadi Gadis Jepun. Huhuhu.. Sib bek tak kena pakai bedak sejuk jadi opera. Huahuahua.. Jangan mare yer cik kak.. Mesti orang jeles sebab berlakon pon dapat berkepit. Koikoikoik..

Malam 14hb tuh kami buat latihan sampai 2 pagi lebih..Perut pon mulalah berkeroncong kelaparan waktu pagi2 buta cam tuh.. So confident la skit.. Akhirnya saat kemuncak pada malam 15hb Jun 2009 telah tiba.. Pergh.. Sampaikan ramai yang x kenal aku. Tak cam katenya. Muka berubah.. Huhuhu.. Maklumlah aku xpernah make up sangat...

Walaupun kami xdapat tempat terbaik di hati juri, tapi aku puas hati dengan persembahan aku dan kekawan sepasukan.. Huhuhu... Yang penting kami sume seronok dapat sumbang sesuatu untuk Bahagian kami..


Nilah antara barisan pelakon terkenal.. Cerita persembahan tu mengisahkan tentang seorang raja yang keliru dalam memilih calon isteri. Ada 4 orang calon - Gadis Portugis, Gadis Belanda, Gadis Jepun dan Gadis Melayu. Atas nasihat para menterinya akhirnya calon Gadis Melayu terpilih kerana AGAMAnya.. Moralnyer yang aku reka "Solat 5 waktu jangan tinggal yer.." ;P


Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com