Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 16 Julai 2009

IstImEwA BuATmU..

Hah... Comel x cupcakes ni? Cupcakes ni istimewa buat si dia.. Sempena Kursus Tamat Latihannya yang diadakan pada 13 Mei 2009 di Kem Bina Semangat Kuala Kubu. Aku tak sempat pon tengok dia berkawad... Hurm.. Aku, Kak Ngah dan Abang Nas sampai sana malam. Sian dia tunggu lama.. Hahaha.. Padan Muka ;P


Sempena hari yang bersejarah bagi dia aku bagilah jugak something yang aku rasa boleh buat dia tersenyum.. Aku cakap kat dia aku xdapat datang sebab outstation... Huhuhu.. Then setibanya kat sana aku menyorok kat belakang tiang. Tengok jer dia angkut beg2 yang melebihi berat badannyeerrr.. ;> Masa dia nak masuk baru aku tunjukkan diri.. Melebar senyumannya. Aku pon masuklah dalam kereta. Abang Nas ngan Kak Ngah pon dah sepakat simpan rahsia yang aku x dapat datang.. Hehehe.. Sib bek tak kena tinggal kat situ sowang2. Buatnya depa terlupa yang aku ikut sekali maunya terkulai aku kena tinggal kat situ.. Lagi kena gelak ada la agaknya...

Sentuhan Kenangan Abadi... =>
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com