Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Rabu, 24 Jun 2009

MesIn LiPaT BaJU

Huhuhu.. Orang yang rajin macam aku kena ada mesin tradisional macam nih.. Bagus nih.. Kerja lebih fokus. Hehehe.. Nampaknya akan datang nanti, mesin ni akan dikomersialkan.. Lebih cun rekaan nya.. Walllahhhhh... Aku mungkin antara pembelinya.. ;P Aku pasti antara u all mesti ada yang berminat dengan mesin ni kan. Kawan baik aku siap mintak aku buatkan aku satu tuh... Tak sampai 5 minit aku send kat dia, dia order lak kat aku. Dasatttt...... Mujor aku bukan pembuat mesin nih. ;>

Like Entry

1 ulasan:

  1. hihiks...bagus ni kalo benarla kreativiti Azie ni..da lame order satu..hahaks...cubela try wat..awakkan expert..pastu komersialkan..gerenti laku

    BalasPadam

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com