Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 5 Ogos 2010

Hasil Pencarian Pelaminan..

Hahaha.. Ini sume berangan semata2.. Cantiknyerrr.. I like It! Ini antara koleksi pelamin2 indah dalam angan2ku.. Huhuhu.. Berangan tak sudah.. Macam dapat jer.. Huhuhu.. Takpe2.. Berangan bukan kena bayar ek! So hasil pencarianku, inilah antara idaman2 kalbu.. Tapi.. Hurm, tak tau la leh capai tak capai.. Takpe2 tak dapat capai t time anak nak kawin leh giler kuasa buat macam nih.. Lepaskan kempunan yoo.. Tapi ntah2 zaman akan datang pelamin pon dah atas laut ko langit ko..


I like this! Woooo.. Simple, credit for this pic!


Unik gak nih.. Hahaha.. Merepek, tapi cun gak.


Okaylah.. Janji ada bunga cam tuh.. Huahuahua..


Crowded.. Tapi nice gak la 4 me.. Leh rasmikan lepaskan burung merpati gitu.. Tak yah potong kek.. Wakaka..


So far, dalam hati tuh ni je nampak macam berkenan.. Anyway will searching again..
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com