Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Ahad, 8 Ogos 2010

Handmade Coklat Bobby

Hai Guys... Kali ni aku rajin pulak nak update ea.. Maklumlah.. Kerap pulak berjaga malam.. Sumenyer gara2 menyiapkan dekorasi untuk GIFT nanti.. Tengah rajin la ni konon.. Hehehe.. So, petang semalam aku ajak Si Dia teman g ronda2 bangi. Then, terpikir lak teringin nak makan coklat handmade.. Singgahla kat Yummy. Borong ler sikit2 untuk uat coklat... Tak sangka lak hasilnyer menjadi.. Rasanyer bagi aku LEH TAHAN la.. Mantap gak.. Aku campurkan Dark Coklat + Milk + Oreo..


Memang klass abes ar rasanyerr... Hahaha.. Masuk bakul angkat sendiri nampak..





Tapi memang aku rasa sedap ar. So esok aku nak bawak g opis bagi kekawan rasa. Kot2 ada yang berkenan untuk rayer leh la order.. Bagi yang nak uat gift untuk anak2 kawin pon boleh aku uatkan.. Hehehe.. Kekawan yang masih membujang n akan menamatkan zaman bujang tu kalau2 terbaca entry aku ni jemput2la manfaatkan ea.. Huhuhu.. Tak mahal pon.. Murah jer. Rasa pon leh tahan.. Memacam corak tau.. Just pilih jer nak macam ner.. So, inilah hasilnye.. Nak bagi Si Dia rasa dan jadi pengkritik tetap meh.. Hehehe..



Untuk buat hantaran pon boleh order. Nanti aku decoratekan guna kotak yang memang cantik2lah.. Buat masa ni cuci mata dulu lah yer.. Nak jadikan DOORGIFT untuk majlis perkahwinan pon boleh. Ada yang isinya 2, 4, 6 kalau nak banyak lagi 9.. Macam2 jenis kotak yang cun2..


Hah, idea ni aku ciplak daripada kakak aku (Along) Hehehe.. Aku mulanyer nak testing jer dan nak makan sendiri. Tapi bile menjadi tuh rasa excited lak nak masuk pasaran. Harap mendapat sokongan padu dari anda sumer okay.. Yeeehhaaaaa!!

Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com