Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 29 Julai 2010

Searching.. Searching persiapanku..

Lama dah aku xupdate blog nih.. Bila time nak update jer kejap2 jer.. Da xberterusan lagi.. Hehehe.. Pas ni boleh le rerajin kan diri update memandangkan hari semakin dekat.. Oh, Ya Tuhan.. Siang dan Malam aku sambil2 searching xabes2.. Wisau sebab lum ada masa lagi nak survey pakej pelamin di kampung tuh.. Agak2 kalau tak ada baju yang berkenan di hati nampaknyer leh le ngecek Mr H sewa di KL.. Tapi mungkin ada butik yang terima tempahan baru.. We'll check it out 1st k!



Tak sangka gak dalam tengah asyik searching untuk pakaian pengantin terjumpa lak pasangan kucing yang tomei2 ni.. Hurmmm.. Boleh tahan Groom nyer je xda baju.. Bride nye siap berenda2 lagi..
Very nice, credit to this pic!


Aku sebenarnya minat decorate2 nih.. Tapi lum ada peluang asah bakat.. For the mean time aku sedang dalam proses pembikinan gift untuk tetamu nanti.. Ermmm... Banyak g lum siap.. Sebab tu kalau ada peluang di rumah aku terus menyambung siapkan 'benda' tuh.. Sesapa kekawan opis aku yang tengok aku kot2 rajin balik umah itulah keje aku sebenarnyer... Mana taknyer banyak tuh nak prepare.. Tapi satu kepuasan untuk aku! Yeah!! I'll survive to do it! So aku memang bercadang nak uat bunga tangan sendiri.. Ini adalah antara koleksi yang aku nak cuba decorate.. Tak payah g nak sewa2 ngan mak andam.. Jimat skit.. Hahaha.. Tapi I'll choose the best in my eyes.. Huhuhu..

So antara yang banyak2 ni salah satunyer adalah idaman kalbu yang akan ku decorate nanti..  Tungguuuuuu..


This vey nice, simple like me.. Wakakaka..


Yang ini pon cuteee sangat2 pada aku lah.. Hurmmm..
So untuk peringkat ini aku sempat upload ni je dulu.. Nantikan lagi persiapan yang telah disiapkan.. hurrmmm.. Banyak g nih.. Adehhh...
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com