Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 14 Oktober 2010

Pameran Pengantin Malaysia

Hari tuh kami memang da plan la nak gi Pameran Pengantin Malaysia kat KLCC.. Melilau gak mencari lokasi.. Hahahaha.. Maklumlah konon2 eksen da terrrrooorrr tu yang xsalin event nye venue.. hahaha.. Tup2 sume Guard yang kami tanye ramai xtau.. At last jumpa ngan sorang gurl kat kaunter tanye lokasi PPM.. Hehehe.. Akhirnyer sampai gak kami.. Nak masuk kena bayar RM1.. So lepas bayar dan dicop tangan nyer kami pon melangkah ke alam ala2 perkahwinan.. Cewaaahhh.. Nade2 lak.. Masuk2 jer sampai da xcukup tangan da kami dapat pampletes daripada macam2 bidang.. Kecantikan, fotografi, wedding planner.. Mmg banyak yang amat la.. Kalau 10x aku lalu dekat 10 keping la aku dapat.. Tu xmasuk Mr fiance punye.. So ada 20 lar.. Hehehe.. Xpe2 leh uat koleksi.. Gambar xdan nak amik lagi tapi pamplete2 tu sume dalam simpanan.. Apepon bestla sebab sampai2 waktu model ngah cat walk ala2 kucing.. Hehehe.. Sumenye mmg ramping2 yang amat belaka.. Hehehe.. Kecik2 je model2 nye.. Alamak! Apepon aku suke sangat sebab kali ni PPM aku dapat g.. Ada gak idea2 menarik yang aku leh pakai.. Hehehe.. Ni antara gambar yang sempat aku ambil.. Hah.. The Winner punyer baju tu macam seakan2 design my Nikah Baju.. Hahaha.. Saja je kan nak over2 masa nikah.. Nade2 lak nak design leret2.. Hahahaha.. Dak degil memang begitu.. ;P Memandangkan nikah nanti kat umah je so aku pikir xpelah nanti xyah la ada yang tukang pegang kain ni.. Hehehe.. Biar je dia jadi penyapu umah.. Huhuhu..

Check it Out! Sikit je dapat snap sebab bateri tup2 flat.. Adehhhh.. Menci tau!





Then singgah lak booth coklat nih.. Siap dapat rasa lagi resepi coklat special.. 1 day aku juga akan jadi macam kakak ni.. Muda2 lagi punyai kedai sendiri dengan 2 pekerja.. Macam2 dia ada offer untuk wedding.. Best sangat2 dapat rasa coklat macam2.. Tq kakak!



Like Entry

2 ulasan:

  1. Baju model no 8 pakai tu pon cantik..

    BalasPadam
  2. a'ah kan kasut pink... saya suke design baju tuh.. my fiance b4 diumum pemenang pon dia da agak ntah2 no 8 menang..

    BalasPadam

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com