Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Isnin, 11 Oktober 2010

Ada Ape Pada Tarikh 10.10.10?????? Istimewakah???

Innalillahi Wa Innailaihi Rajiun kepada mangsa dan same2 kite sedekah Al-Fatihah.. Moga roh mereka dicucuri rahmat. Semoga setiap yang bernyawa insaf dan redha dengan kehendak ketentuan Allah.. Amin...


Koleksi gambar2 ni khas untuk yang betul2 BERANI dan YAKIN setiap yang hidup pasti akan menemui MATI.. Cume keadaan dan ketentuan takdir dimana kite MATI saja hanya ALLAH s.w.t yang MAHA MENGETAHUI.. Aku insaf dengan kejadian yang menimpa..

PERINGATAN!!
JANGAN TENGOK JIKA ANDA IBU MENGANDUNG, SAKIT JANTUNG, LEMAH SEMANGAT!













   
 















Alhamdulillah inilah tugas abang saya..Itulah abang saya berbaju biru sedang memegang drip. Pekerjaannya diwarisi daripada abah saya.. Zaman saya kanak2 inilah tugas abah saya tak kira masa walaupun saat tidurnya. 








Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com