Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Jumaat, 1 Jun 2012

Medela Swing Breastpump RM699 (*New)

Assalamualaikum... Alhamdulillah.. Masih ada hati lagi saya nak menaip kat blog.. Hihihi.. Da bersawang2 da sebenarnya.. 

Well, sebenarnya saya nak let go satu barang.. Baru beli xsampai sebulan.. Tapi rasa berminat dengan yang patern lain.. Masih brand Medela jugak.. Set ni saya beli masih baru (bau kedai).. Fresh lagi.. Saya nak tukar patern.. So harga saya beli di Mothercare:
 RM699
 Memandangkan saya xusik lagi dan xrasmi lagi saya nak let go harga yang sama jugak.. :) Kalau normal price 
RM799
Sape yang berminat dengan Medela Swing Breastpump ni boleh la tinggalkan no contact di komen ni ok.. 

Dalam kotak ni mengandungi banyak jugak la barangnya.. Bole datang untuk tengok barang ye.. :)




(1) Breastshield 2 botol & penutup 
(2) Pemegang botol 
(3) 1 teat Adaptor 
(4) Tali pemegang 
(5) Tubing Valve 
(6) Membrane Beg Uncang

(1 year warranty)
Photobucket
Like Entry

1 ulasan:

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com