Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Isnin, 26 Mac 2012

Penantian itu dugaan..

Assalamualaikum... Amboiiiiii.. Dah bersawang2 da blog ni.. 

Untuk hari ini xda ape yang saya nak berkongsi.. Sekadar rasa syukur saya ke hadrat Ilahi yang telah menganugerahi banyak rezeki kepada kami... Alhamdulillah.. Kabar yang xberapa gembira semalam saya dengar.. :( Tempoh 6 bulan mula dirasakan dari semalam.. Tak lama lagi saya da tentu kena transfer kemana2 bahagian atau negeri.. (sedih lagi..) Apepon saya kena redha dan terima sebab Allah dah beri rezeki kenaikan pangkat kepada saya selama tempoh 4 tahun saya berkhidmat disini.. Di Jabatan saya isu pindah ni memang WAJIB.. Tambahan pulak seluruh negeri ada post.. Nak tak nak kena la terima.. Tapi sebenarnye da seronok duduk kat Putrajaya ni.. Tenang jer.. 

Semalam difahamkan pegawai2 di Bahagian ni yang Gred macam saya akan di hold sementara bagi tempoh 6 bulana.. Manakala Gred yang mengikut waran pulak akan dimasukkan untuk trained.. After 6 month kami la yang akan dikeluarkan mengikut post yang ditetapkan.. Uwaaaaaaaa... Nak uat keje pon sekadar keje.. Mood da lari da.. Nak g kursus pon rasa macam sedey sebab nanti bukan boleh apply di Bahagian pon kalau pegi.. Ntah kemana la akan ditukar dalam keadaan macam ni.. :(

Apepon penantian memang satu penyiksaan.. Selagi surat x keluar kena la kerja dengan ikhlasnye.. Memang kena ada la kan GIVE N TAKES pada jabatan.. Pangkat da dapat jadi kalau kena transfer pon REDHA jela.. 

Photobucket
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com