Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Selasa, 17 Januari 2012

Our 1st Anniversary

Assalamualaikum guys..


Alhamdulillah diam x diam saya dan hubby dapat meraikan Hari Ulangtahun Perkahwinan Pertama kami pada 15hb Januari baru2 ni... MasyaAllah... Seronok dan terharu sangat2... Bertuah je rasa... Kami raikan di Westin Hotel, Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur.. Kami ada dinner sponsored di situ.. Macam2 meal dihidangkan daripada appetite sampaila ke pencuci mulut.. Sedap sangat.. Tapi mula2 da lewat jugak la sebab janji nak datang pukul 8.30 malam tapi terlewat sedikit dalam pukul 9.00... Mujur mudah cari parking.. Sementara menunggu somebody sponsored for dinner tu kami sempat lagi jejalan kat Pavilion.. Memang best sangat dalam tuh.. Xramai pon.. Puas hati kalau nak shoping.. Cume harga jela kena sedia maklum.. 


After that we come back to the Hotel and he asked to waited at the living room... Sukeeee... Kami bersembang2 dengan somebody yang menaja dan juga bercerita tentang menu2 menarik di Westin Hotel.. Juga bercerita tentang my business... Silapnye xbawak pulak sampel.. 


Then menu pon sampai... Alamak.. Sume yang superb! xtau nak mam ape... So dengan serentak kami suruh dia pilihkan untuk kami yang paling sedap dan menarik.. Hihihihi... Tapi pilihannnya memang betul2 mantap!   


1st appetite tersangat2 suke.. Memandangkan kami berdua berpakaian serba merah kami pon dihidangkan dengan Tomato Soup with toasted bread.. Memang sangat sedap dan fantastic!! Then ada pulak chef nye bagi complimentary..walaupun xmintak pon.. hubby suke sangat dia makan sampai abes.. hidangan dari slices of salmon fish.. Memang fresh.. Salmon yang diperap dan dikeringkan.. Kemudian sambil2 berbual tentang menu, life dan macam2 lagi hidangan berikutnya sampai.. Kali ni hidangan utama.. Hubby dapat  hidangan dalam hot plate grill salmon + lemon with mayonis souce + fries,  dan saya dapat hidangan dari hidangan grilled Cod fish + lemon with mayonis sauce + fries..... Hidangan akhir kami adalah pencuci mulut.. boleh tahan jugak la.. hubby makan memang licin sumenye.. saya pulak hidangan akhir tu memang da xleh masuk banyak.. kenyang sangat.. Alhamdulillah...


Ending..
Tersangat terharu bila tiba-tiba dihidangkan dengan Kek Tiramisu Cheese Besar bertulis "Happy Aniversary" sebagai penutup... Seronok xterkata! Time kasih banyak kepada yang menaja... Cepat je dia nak balik da... da selesai berbincang dan bersembang2 terus cakap nak balik dulu ada urusan.. Rupe2nye ada surprised tiramisu cake! Malu.... tapi mahu kek tu... Sempat dipesan kat hubby bil sume dia da setelkan.. xyah pikir ape2 dah.. Wow! Seronok!


Memandangkan memang da tahap kenyang sangat kami snap gambar kek dan masing2 depan kek.. Hihihi.. Then same2 potong dan rasa.. Selebihnya kami bawak balik.. Rugi la kalau tinggalkan.. Orang da bagi.. Rezeki tuh.. Semoga Allah S.W.T melimpahi lagi rezeki dia dan bertemu jodoh yang baik.. ;)


Alhamdulillah.. di hari bahagia kami, dapat jugak kami meraikan bersama dengan penuh kegembiraan.. syukur juga dapat sikit projek untuk dilaksanakan secara berterusan... :D 


mood : Alhamdulillah... syukur 
* Gambar akan diupload kemudian.. Xbanyak pon snap..
Photobucket
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com