Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Jumaat, 19 Ogos 2011

Bile Hubby tunjuk skill

Alhamdulillah.. Sampai ari ni masih lagi terkenang2kan Ayam Panggang hubby... Nyuuuummmmmmmmmm... Mana x nya jarang bebenor dia nak ke dapur ambil alih alatan masak something.. Bole dikira la dengan jari. Tapi semalam rasa bahagia sangat2 bile tengok hubby bertungkus lumus menyiapkan menu berbuka western la gitu.. Huhuhu.. Ape pon air tangan suami ni rupenye memang betul2 bole tahan.. Agaknya dowang ni kadang saja xnak tunjuk skill.. Tapi rasa macam nak makan menu ni hari2 jerk.. Hahaha.. Geram ngan ayam2 tuh.. Jum Layannnzzz..

Gini le rupe nye ayam bila di perap.. Bahan2nye.. ntahla.. Biarla rahsia.. ;P


Alhamdulillah.. Sejam je da siap sumenya.. Meletop rasanya sampai ke isi terasa rempahnye.. Sampai ke tulang ayamnye masak.. Besttt..


Bahagian ini saya yang punye ya.. :P


Yang ini pulak barulah hubby punye bahagian.. Dia memang suka makan ayam yang belah isi..
Pada pendapat saya kan, Girl Friend/Tunang/Isteri mesti tahu makanan kegemaran pasangan.. Itulah antara bukti perhubungan kite dengan si dia tambah2 lagi kegemaran suami tu kite tahu sekali ape bahan2 yang dia suke dalam resepi tuh.. :)


Kalau la dalam blackpepper sause ni ada slices mushroom lagi sedap kan.. Tapi yang macam ni pon leh tahan meletopnye dalam perut.. hahahah..


Sekian saja hidangan kali ini.. Syukur Alhamdulillah Allah memberi rezeki yang seluasnya buat kami.. Moga insan2 yang serba kekurangan akan dimurahkan rezeki dan dapat menikmati hidangan yang serba sempurna.. Insyaallah..

Photobucket
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com