Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 26 Mei 2011

Fadilat Amalan Selawat

Hari ini saya nak berkongsi pulak tentang fadilat dan faedah mengamalkan membaca Selawat ke atas Nabi S.A.W menurut beberapa hadis. Melalui pembacaan saya tertarik dengan fadilat2nya dan keistimewaan selawat.. Moga fadilat ini menjadi jambatan untuk kalian memanfaatkan masa kalian dengan Zikrullah dan Selawat. Antara fadilat istimewa Selawat adalah:
  1. Para Malaikat akan berselawat pula ke atas pembaca Selawat itu dan Allah S.W.T akan menurunkan rahmatNya.InsyaAllah..
  2. Allah S.W.T akan mengurniakan kekayaan seumur hidupnya. Mereka yang berselawat 500x sehari InsyaAllah akan memperolehi kemenangan dan keselamatan selama-lamanya.
  3. Mereka yang banyak berselawat akan terhapus sifat marah dari dirinyadan terhindar dari bala bencana.
  4. Mereka yang banyak berselawat adalah menjadi kekasih kepada kekasih Allah.
  5. Mereka yang mengalami kesukaran untuk mencapai sesuatu yang dihajati temanilah kehidupan kalian dengan selalu berselawat,InsyaAllah akan mudah memperolehinya.
  6. Mereka yang mengamalkan banyak membaca Selawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W. InsyaAllah mendapat rezeki yang berkat, berhasil hajatnya, hilang dukacita dan terlindung dari bala bencana.
  7. Mendapat Syafaat (Pertolongan Istimewa) di dunia dan di akhirat.
Semoga ilmu ni bermanfaat untuk kalian memperbaiki kehidupan dunia. InsyaAllah.. Wallahualam. 

Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com