Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 8 April 2010

Menanti Big Day 01

Tik Tok Tik Tok...
Uwaaaaa....
Takut nyer.. Bila baca blog orang pasal wedding macam2 perasaan ada.. Wisau ada.. Tak reti sumenyer.. Hahahah... Tapi gatai nak kawin.. Gondol sungguh.. Macam2 dah dream.. Hurrmmmm... Jeng3x.. Hahaha...
Tak sangka walaupun lagi 9 bulan tapi panic nyer macam tenuk.. Huahuahua.. Ape nak buat erk? Barang2 dalam proses carik sikit demi sikit.. Kalau aku nak attach kat this entry aku rasa too early.. So tunggulah agak2 lagi 3 bulan aku masuk dalam next entry.. Huhuhu.. Tapi last week (Sunday) kami survey barang giler2 punyer.. Round KL sebab nak checked price punye pasal.. Al bin Maklumlah budget kena sekat gak.. (Bukan orang kaya pown) Hehehe.. Ukur baju di badan sendiri la katakan.. Cheeewaaaaahhhh.... Aku ada gak dok bincang ngan Rina, my best fren pe nak uat, pe nak beli, gift, barang hantaran etc.. Perghhh.. Memang aku kaget .. Hahaha.. Rasa macam nak dekat pulak.. (Amboiiiii.. semakin gatai nampak)
This week ada Megasale Metrojaya di Bukit Jalil.. 80% off.. So aku juz nak survey price dan kalau cun harga aku angkat.. hahahah.. maklumlah barang dan kualiti sama jer.. beza nye before less ngan after less... Baik aku ambil masa sale.. Leh cut budget g tempat len.. Waaaaa... kedekut nampak.. (Bukan kedekut, tapi tahi idung masin.. Hahaha..) So this weekend nak ajak "si dia" g Lot 10, KL amik fragrance dah janji ngan kak yati tuh.. Dia siap nak bagi gift special.. (Yo'OO.. Dapat ker.. Ntah2 lambat sgt da abes dibagi kat org len.. Uwaaaaaaaa) Pas tu nak g IOI Mall survey/ angkat watches.. 20% off... Perhaps ada yang berkenan.. Hahaha.. Lain2 tak leh selongkar dulu... Juz wait yer.. TUNGGGGUUUUU...
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com