Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Rabu, 18 November 2009

Hah.. Kena Dah!


Dalam jam lebih kurang 1045 pagi aku menghala ke Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Putrajaya.. Hurm.. kebetulan terasa nak lalu jalan masjid.. Nak dapat berkat sikit lah katakan.. ;> Tetiba sampai di traffic light aku terpandang satu kemalangan di sudut jalan bertentangan.. Agak terkejut lah.. Selama aku berada di Putrajaya aku lum pernah lahi la ditunjukkan dengan kejadian kemalangan jalan raya.. Rasa2 ini 1st time aku tengok dengan mata sendiri accident di kawasan Putrajaya.. Urm.. Tak sangka lah.. Kebetulan lak polis trafik ngah jaga kat depan.. Aku pon mintak tolong lah member sebelah snap posisi yang baik nak nampak lebih jelas. Saksikanlah olehmu.. Sedih gak bila aku tengok ada dak pompuan ngah terduduk kat tempat pejalan kaki.. Aku agak keta tuh salah satunya mesti milik dia.. Kesian sangat.. Tapi benda dah nak jadi kan.. Redha jelahh..
Polis trafik : Hurm.. Teruk gak aku tengok bumper depan keta nih.. Terlondeh jerk.. Mau beribu gak lah kalau nak di repair..

Encik A : Tulah pasal.. saya pon dah pening tengok bumper nih macam nih.. Dah lah tengah bulan nih.. Gaji pon tak masuk g.. Parah!!

Polis trafik : Mesti mahal kan keta nih ko beli.. Bulan2 ko bayar berapa nih?

Encik A : Urm.. Mahallah kot.. Bulan2.. Urm.. Ni bukan keta saya ni Encik.. Saya penonton je tadi.. Saya tengok sportrim keta ni cantik je.. Tuh yang saya nak tengok dari dekat nih..

Polis trafik : Lor.. @#*&*U*$@^*(&*()*&$%@*&%*(^!! Hampeh tol!


Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com