Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Khamis, 18 Januari 2018



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Setelah genap azam selama 5 tahun (2012-2017) Alhamdulillah hanya tinggal satu perkara yang belum dapat dicapai. Saya buat azam terus untuk tempoh 5 tahun. Jadi x la setiap tahun nak kena renew. Hehehe.. 5 Azam ni saya tulis masa bulan Januari 2012.

(1) Kerjaya Gred 44
(2) Anak 2 orang
(3) Tanah
(4) Perniagaan SSM
(5) Saving >RM25k

Cume ada seperkara yang tak dapat di capai iaitu saving >RM25k. (So kita merahkan dulu ye supaya tak syok sendiri semasa berbelanja) Nampaknya azam ni akan dibawa ke 5 tahun ke depan lagi.

Azam untuk 5 tahun ke depan lagi saya takkan tunjukkan. Nanti tahun 2023 dah abes tempoh azam baru saya share kan. Itupun jika Allah izinkan panjang umur lagi. Apepon bercakap tentang azam, saya dan suami sedang berusaha untuk menyelesaikan segala tunggakan2 dari aspek kewangan. Jadi azam tentang saving tu ada sedikit terganggu buat masa ini. Semoga dengan niat penghijrahan baru bagi tahun 2018 ini kami dapat selesaikan apa yang tertangguh. 



Photobucket
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com