Dengarlah kalian,

"Sebesar-besar keaiban (keburukan) adalah kamu mengira keburukan orang lain sedangkan keburukan itu terdapat dalam dirimu sendiri." Wallahualam.. ;)

Anda pengunjung yang ke...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Play With Kiko Boy!

Lady Bug Space..

Ahad, 23 Mei 2010

Berhujung Minggu di PWTC

2-4 April 2010 yang lepas aku ngan si dia adala gak tinjau2 ker Pameran Kasut Antarabangsa di PWTC nie… Mana dpt info.. Hurmmm.. Masa dgr berita mlm hari 2 April 2010 (Jumaat) tu la nampak isteri PM turut hadir merasmikan.. So teringin gak nak tengok kot2 ada yang best2..  banyak gak kasut rekaan yang terkenal di pamerkan.. Designed by Datuk Jimmy Choo terutamanyer… Ada kasut yang aku berkenan.. Tapi tingginyer mak ai.. Hehehe.. Brand Bill Keith.. Tapi sebab terlalu sesak sgt kat area kasut Bill Keith tuh aku rimas jadinyer.. Memang sambutan HANGAT dan Giler2 Hebat la.. Masa aku nak try kasut siap berhempet2 jugak.. Payah rasanyer.. Mungkin masa aku datang tu Prime Time.. Huhuhu.. 




Si dia xmau kasut ni untuk hantaran.. Huhuhu..





Comei tak.. Hehehe..


Burung melekat atas kasut ih.. Hehehe.. Unik.. Hurrmmm..



Kasut yang dipamerkan seperti:
•Vincci
•Bonia
•Sembonia
•Carlo Rino
•Jukebox
•Asadi
•Dr. Cardin
•Crocodile
•Nose
•Lewre
•John Bird
•Larrie

Sempat gak aku tengok pakcik 2 try masukkan kasut dalam lubang yang dah siap ada markah nyer.. Hurmm.. Kalau dapat mark yang paling tinggi leh la redeem barang ....... (aku pon xtau barang per dapat.. hehehe) Tapi bersyarat.. Bukan sembarangan orang leh join this contest.. Kena beli barangan/kasut yang ditetapkan dulu.. Huhuhu..
Like Entry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Remember Me Always..


The Chapter Of My Life

Click here to get more
Provided by MasterGreetings.com